Friday, February 11, 2011

Reede, 11.veebruar

Ahoi!
Nädal täis! Palun siis, olen elus, terve ja rõõmus!
Mis rõõmustab mind siin eriti-kohe seletan.
Juba pikemat aega olen endale öelnud-sa pole enam noor.Mitte ühegi parameetri poolest. Aastaid on üle keskea, lapsed suured, varsti poolsada täis.Kuid siin, Kanadas, olen ma ühtäkki noor!
Siin ümbritsevad mind lihtsalt teise põlvkonna inimsesd.Ma olen noorem, kui nende lapsed.Samuti on naabrimehed minu vanemate eas.Ja nad hoolitsevad minu eest, justkui oleksin 20 aastane. See on ütlemata meeldiv.
Ning ma tunnengi end noore ja energilisena.Palju aitab muidugi kaasa ka see, et päike paistab.Ja see on nii ütlemata meeldiv.
Käisin just jalutuskäigul, isegi külm ei hakanud.Nii mõnus talveilm, kus on kevadehõngu sees.
Kas te keegi loete ka? Pange mõni kommentaar alla või kirjutage mulle, palun!
remmelepp@gmail.com

Kallistab Epp

2 comments:

  1. mina loen ja alles tänasest! kallistused S

    ReplyDelete
  2. Ja mina sain Signe kaest teada mis asju sa ajad.Hoian silma peal.Oled tubli. Kalli.Anneli Karpathoselt

    ReplyDelete