Tuesday, February 22, 2011

22.veebruar, teisipäev!

Ahoi.
Eilne post sai nii hilja kirjutatud, et ennäe imet, ikka teisipäev, 22.veebruar.
Mõtlesin, et panen ikka oma tänase päeva kangelasteo kirja. Kes koera saba ikka kergitab kui mite koer ise.
Mul on üks ohtlikemaid kiirteid, maantee 401, lõplikult vallutatud.Olen sõitnud nüüd läbi Toronto kesklinna.Mööda Ontario järve serva, teletornist mööda, teed on lõputult laiad, viis rida ühtepidi, teistpidi, paremalt, vasakult, viltu mööda ja üle pea. Ma ei ole mitte kamikadze, vaid Eesti Vabariigi kodanik, kes täidab oma kodanikukohust ja käib valimas. Selleks oli vaja sõita Toronto all-linna Eesti Majja.Sinna on kerge sõita, kui su autol on GPS. Pillel, kes on Kanadas elanud alates 17 eluaastast ja Kitcheneris vähemalt 30 aastat , puudub igasugune suunataju.Nii et elektroonilised abimehed on teretulnud ja nad ka aitavad.Eesti maja sai leitud ja üle vaadatud.Kole maja.Suur ja selline natuke räämas ja vanaaegne.
Ärge küsige, kas ma pilte tegin-ei teinud! Mul pole kunagi meeles, et oman uhiuut fotoaparaati Nikon COOLPIX L110, veinipunast ja imeilusat.
Valitud sai ja kohvikusse me maandusime.Kohtusime Eriku sõbra, lõpmata kena mehe John Padaga.John ja ta abikaasa kutsusid mind veetma nädalalõppu kooos nendega Torontos.Nad näitavad mulle vaatamisväärsusi ja tutvustavad linna.Minuarust on see imetore.Et mul oleks ainult meeles mõnigi ülesvõte teha.
Ja siis tulimegi tagasi, läbi õhtuse suurlinna. Ikka poolteist tundi mööda kiirteid. Vahva. Selline sääseparves lendava putuka tunne tuli peale.Ikka avariisid näeb kah, politseid vilgutavad ja kihutavad ja autod on lömmis ja liiklus on kui korgi taga kinni.
Nädalavahetusel on jälle uued küllakutsed ja lõbustused ja huvitavate inimestega tutvumised.
Katsun siinsete elanike lood kirja panna, väga huvitavad on need põgenemised ja Kanadasse saabumised.Küll nad armastavad om a uut kodumaad! Nende sõnul on Kanada neid nii hästi kohelnud, omaks võtnud, toitnud ja armastanud.
Ah jaa, hinnad toiduainetel on samad, kui mitte odavamad ja bensiin on palju odavam.Kui kui ma seda määratut autode hulka vaatan, siis tekib küll küsimus.Kuhu, miks ja kellega nad sõidavad? Kust see bensiin küll võetakse?
Kallistan kõiki!

No comments:

Post a Comment