Friday, February 4, 2011

Esimene päev

Oijah, ei tea, millega ma nüüd hakkama olen saanud, aga siin ma olen.
Teisel pool maailma, teises keele-ja ajaruumis, teiste kommete ja rahvaste hulgas.Ühe vanaproua elu sättimas ja aitamas.
Kui ma täna teada sain, et Pillel internet puudub, oli mu esimene emotsioon-mind on alt veetud! Kuidas ma ei saa suhelda, kuidas on see võimalik.Aga uskuge või ei, avastasin endas häkkerioskused ja siin ma olen, netiavarustest signaal kinni püütud ja oma kasuks tööle pandud.Milline rõõm see oli, kui Postimehe avaleht lahti rullus.
Kui oled kõrges palavikus, pole reisimine mingi lust.Mul oli lennukis nii külm, et lõpuks sättisin endale viis tekki ümber, minu naaber, kena kreeka kanadalane, jootis teega ja lõbustas. Aga mäletan kõike läbi hägu.Siis need immigratsioonivintsutused, nii et kui lõpuks Liisa ja Johniga kokku sain, olin omadega läbi. Aga küll läheb kõik paremaks.
Praegu on kohalik kell 20.20, nii tahaks magama minna, aga peab veel natuke vastu pidama, muidu ei maga hommikuni välja.
Ei jookse mõte.Ah jaa, ma tulin ilma fotokata, nii et niipea pilte ei saa.Katsun endale siin mõne vahva aparaadi osta.
Anu Kitchenaidi mikser maksab 199.- dollarit!

Epp
4.02.2011

No comments:

Post a Comment