Tuesday, May 3, 2011

3.mai ANNA AGA VASARAGA VASTU PEAD!

Ahoi!

Ultima Thule on vägev! Nad annavad laenatud aparatuuri ja pillidega üleprahi kontserdi Toronto ( hääldada, kui teil meeles on, DOROONO), Eesti Majas.
Kuulajateks põhiliselt viisakad Kanada pensionärid. Plaksutatakse harva ja viisakalt, muusika jääb arusaamatuks ja seda lõbusam oli minul ja Johnil...Küll võib ansamblil raske olla mängida saali kui tühja kotti, kuid kui ma seda neilt küsisin, kehitasid nad õlgu ja väitsid, et see on nende töö.
Pärast läksime koos sõpradega, südaöösel, Korea barbeque-restorani liha sööma ja õlut jooma. Toronto on südaöösel rahvast täis, liiklusummikud, melu , kära.Vinge.
Järgmisel õhtul oli Tartu Colleges Volbriöö, nii et väsinud olen siiamaani.Ei,tegelikult ei ole, sest mul pole aega väsinud olla. Käes on viimane kuu siin ja ma ei väsi ära! Vot ei väsi!
Ilm on halb, külm ja vihma sajab, aga kuna ma ilma üle kunagi ei nurise, siis on see ka tore.
Kas vaatasite Kuninglikke Pulmi? Kui jah, olete mu sõbrad, kui ei, siis pole!
Meie alustasime reede hommikul kell 4 šampanja ja maasikatega, kella kümneks olin taas magama jäänud ja kell kaksteist päeval oli mul pohmell! Vaat niipalju siis varahommikusest joomisest.Kuid ilma šampanjata ka ei saa ja selle joogi puhul vist kellaaeg üldse ei loe.
Kanada on tore maa! See, kui jood ühe joogi tunnis, annab sulle õiguse autoga kimada kasvõi maailma otsa.Keegi ei kontrolli, keegi pole kaine, kõik tunnevad elust mõnu.
Pole nii, et sõbranna pool ei saa klaasikest ( mitmeid) õhtu jooksul kulistada, sest oled autoga!Teisiti ei tuldagi ja koju on "ainult" 30-minuti tee.
Naiskad, riidepoed on siin vinged! Lihtsalt imeilusaid asju on müügil, tuuluta aga oma rahakotti, sest hinnad pole odavad.Kes vähegi Helsinkisse satub, H&M-i kollektsioon on sel aastal mõjus! Nii palju ilusaid asju, ei tea kohe, mida valida. Loomulikult ostsin mina kaks ühesugust kleiti, lihtsalt üks on must, teine sinine....
Oijah, täna on mul juuksed värskelt lõigatud, hommikul ujutud, maja kraamitud ja õhtul on kudumisklubi. Magan ma niikuinii vähe, sestap on päevad pikad ja toredad.Ootasin küll sooja ja ilusat kevaded, kuid mida sa saad teha...
Kallistan kõiki, Epp

No comments:

Post a Comment