Tuesday, June 10, 2014

SUVI, 7.juuli 2011

Mis on töötu elul viga. Ilmad püsivad ilusad, päevad pikad, šampanja kihiseb kristallklaasis ja ma sõidan rendiautoga! Kohutav, ei mingit tõsidust. Ma olen nagu Preili Soku õde Frej tänavalt Stockholmis, kellele Karlsson soovitas-Vaata ette, sinu otsatult piiratud päevades peaks olema rohkem tõsidust!
Minu päevad pole piiratud, kuid tõsidust jääb vajaka.Mul on lihtsalt kogu eg nii hea olla. Ptüi-ptüi-ptüi.
Kuidagi olen oma elu nii sättinud, et minu ümber on kogu aeg palju lapsi.Alguses enda omad, venna omad, õe lapsed , sõprade lapsed jne.jne. Neid lapsi jätkunud siiamaani välja, ikka on keegi väike, ikka on keegi kaisus või põlve lõhki kukkunud.Toitu olen ma harjunud keetma suurte padade kaupa ja alla kolmekümne kartuli ei hakkagi koorima, muidu ei jätku.

No comments:

Post a Comment