Tuesday, June 10, 2014

Miia-Jutast

Ahoi, nüüd on mul siis kassike!
Sain ta endale Maarika käest tillukese paarikuise kassipoja, musta kui söe ja karvase kui tallekese. Selline rõõmupall, tuleb juba kutsumise peale, pissib kasti ja kipub kardinat lõhkuma.
Emmast, kes tuli Priit Uusmaa loomakliinikusse paariks nädalaks tööle, kuulab kassike tõrkumata ja sööb tema peost. Kassike nagu kardab kaussi ja krõbinaid, peopesast sööb aga meeleldi. Samuti ciabatta saia ja hapukoort küüslauguga.
Niisiis, kassike on majja toodud. Ma nii tahtsin endale seltsilist, loodan, et ta hakkab mu voodis magama ja süles nurruma. Praegu Miia küll ei taha eriti süles olla, kuid diivani seljatoel minu pea vastu surutuna on heameelega.

Pidin oma elust kirjutama, kuid see tundub nii igav, et mine lolliks.

1. tegin endale kaks kleiti, homme saan kätte, näis, kuidas välja kukkusid
2. ootan Laulupeoks sõpru külla, neid tuleb Kanadast päris palju
3. kooliaasta saab kohe läbi, reedel, 13. 06 on viimane eksam ja siis suvevaheaeg. Eksam on Omakultuur, aine ja loengud olid väga huvitavad.
4. laupäeva ja pühapäeva olin Anuga Otepääl, tegime talle kärukuuri toa ja käisime iga päev saunas ja ujumas.
5.Ma ei söö enam nisujahu ja jahutooteid, tangaineid ja muud saasta.. Andke mulle liha ja salatit!
6.tervis hakkab, ptüi-ptüi-ptüi, korda minema, jalgrattaga sõita ei saa, keelati ära.



No comments:

Post a Comment