Tuesday, May 14, 2013

Emadepäev ja pere.

Kui ma laupäeval, päev enne emadepäeva, oma kodu uksest sisse astusin, helises mu taskus telefon. Pojake! Rõõmus hääl küsis peale tervituste vahetamist, kas ma paprikataimi olen juba vaadanud. Kõndisin siis üleriietega otse akna alla ja imetlesin tema ettekasvatatud, kasvuhoonesse istutamist ootavaid taimi. Osadel juba suured, paarisentimeetrised viljad küljes. Seejärel küsis Indrek- kas aknast välja ka vaatad? Vaatasin siis ja , oh imet, akna all oli roosipeenar! Minu poeg ja tema abikaasa kinkisid mulle emadepäevaks roosipeenra! Indreku sõnul tulevad roosidele suvel suured tulipunased roosid, tema väitis, et üsna minu moodi. Vat selline kingitus!
Laupäeval läksime Indreku ja tema kaasa juurde Nuia. Kädi vanavanemate poolt ehitatud ja noorte poolt nüüd taastatav majapidamine on ilus, kõikjalt õhkab juba suure töö ja ilusa tuleviku lootust. Linnukesed laulsid, päike paistis ja šašlõkk oli kuum.
Pühapäeval Otepääl õe juurde jõudes andsin oma lille üle ja õeke kutsus minu ja ema oma kinkelilli vaatama. Nüüd on minul tema juures ühel lapikesel kasvavad nurmenukud kõik minu omad, Mamma sai endale kannikestega koha! Nii palju õnne ja lilli mulle!
Saime teha perepilti, kallistada sõpru, süüa imelist hommikueinet ja naerda ning jutustada.
Perega koos on tore olla .




No comments:

Post a Comment