Monday, February 27, 2012

Sisekommunikatsioon ja inglise keel

Ahoi!

Ma olen viimastel aastatel kole uhke olnud oma inglise keele oskuse üle. ET kõll ma räägin ikka hästi ja küll ma loen ikka ilma sõnaraamatuta ja üleüldse. Nüüd aga, ki on vaja koolitööks õppematerjale lugeda ja neisd arusaadavasse eesti keelde tõlkida, on asi enam kui hull. Mitte et ma aru ei saaks, sõnadest saan, aga konteksti ei mõista.
Pusin ja pusin ja anun oskajatelt abi ja kokku tuleb üks jusi.Kuid ega ma ei jäta jonni.Kui selle materjali peale ka suur kontrolltöö tuleb... Kurat küll, ma ei saa ometigi NII loll olla. Ehkki tark ma ka pole, see on enam kui kindel. Olen selline Harju keskmine, aga oskan endast head muljet jätta.
Ma olen aru saanud, et mulle ei meeldi talv, aga mulle meeldib jala käia. Mulle ei meeldi oma läakat iga päev seljakotiga tööle tirida, aga meeldib tööl käia. KOlmapäevast olen päris Lennusadama juures kontoris paigal, see töökoht on ilus ja kuidagi mõnus. Tööd on palju ja ülesanded suured, kuid sellega saan küll hakkama. Pingutan ja pingutan.
Laupäeval oli taas imaline kinoelamus, "Hugo Cabre´t leiutis", Martin Scorsese film.Lihtsalt imeline muinaslugu ja imeliselt jutustatud ja 3-digati õigustatud. Minge vaatama, kui saate.
Mõte ei jookse, olen end "kinni tõlkinud". Kohtumiseni!

No comments:

Post a Comment